PESAKAST
  • Esilehele

Pesakast

Eneseotsingust. Suhtlusportaalidest. Meestest. Naistest. Võib juhtuda, et kõigest.
Vahel humoorikalt, vahel tõsiselt.

EPP KÄRSINI MÄRG UNENÄGU?

12/9/2020

53 Comments

 
Tere taas! Vahepeal on päris palju vett merre voolanud, alanud on sügis, puhkusest pole enam haisugi ja igapäevaelu on muutunud oluliselt rutiinsemaks ja on seetõttu ka tulvil kohustusi, mis liiga suure osa päevast halvavad. Ilmselt saate aru, et püüan ääri-veeri jõuda vabanduseni, sest tunnen tõesti, et olen oma bloginurgakese veidi liialt unarusse jätnud.
Üks põhjus, miks ma aga kirjutada ei ole mallanud, on see, et ma aimasin, et peaksin jõudma teemadega sinnani, kuhu jõudmise osas ma olen veidi skeptiline. Skeptiline just seetõttu, et ma ei tea, mida minu lugejad sellest kõigest arvavad, ütlevad, ehk isegi kommenteerivad... Aga samas. Seda blogi alustades lubasin iseendale, et kirjeldan kõike nii nagu see oli või siis vähemalt nii nagu see minu vaatevinklist tundus olevat, ja olen enda vastu võimalikult aus. Ja oleks veidi alatu nüüd seda lubadust murdma hakata.

via GIPHY

Nimelt juhtus nii, et ühel hetkel (no kes ei oleks näinud seda tulemas, eks?) viskas mul kogu sellest deitimise maailmast suure kaarega üle. Iga uus vestlus tinderis tekitas pigem vastumeelsust ja emotsioone stiilis "oeh, here we go again!". Ja iga uus esimene deit tundus justkui pigem kohustus, mitte võimalus või miski, mida väga oodata. Tinderis jutustamisest ja deitimisest oli paari kuuga saanud niivõrd tavaline igapäevaelu osa, et selles ei olnud enam palju nauditavat. See oli muutunud rutiinseks. Ja nagu kõik rutiinsed asjad, ei olnud selles midagi, mis silmad särama paneks.

via GIPHY

Seetõttu otsustasin ühel hetkel, et muudan veidi oma suunda, eesmärki ja "tegevusplaani". Kuna prints valgel hobusel tundus olevat kaugemal kui iial varem (jah, tinderiga alustades arvasin, et see on mõne nädala küsimus) ja energiat teda otsida oli ka väheseks jäänud, mõtlesin, et mis seal ikka, lähen lihtsalt vooluga kaasa ja vaatan, mis maailmal (ning tideril) mulle veel pakkuda on. Aimate juba, mis suunas ma liigun?
Selgitan - olgugi, et olin olnud 11 aastat suhtes ja seksinud elus ainult ühe inimesega, olen alati olnud (vähemalt mulle endale tundub) üle keskmise seksuaalne ehk seksist huvituv inimene. Mulle meeldib seks, ma naudin seda ja kindlasti oleks mul väga raske ilma selleta elada. Vallalisena on muidugi ka igasugu muid võimalusi ja aseaineid, mida ma ka aktiivselt rakendasin, aga ühel hetkel hiilis see "päris asja" igatsus taas nahavahele. Sain sellest aru, kui märkasin, et nägin ühel hetkel pea igas tavapärases olukorras midagi seksuaalset. Kas olete kunagi poes letilt apelsine haarates mõelnud, et selle kena meesterahvaga teisel pool letti, kes samal ajal endale banaane valib, võiks kasvõi seal samas puuviljaleti ees midagi vallatut ette võtta? Või kui pelgalt viisakas naeratus ja paar komplimenti taksojuhi poolt tekitavad tunde, et kutsuks ta ehk enda juurde? Hmm... ma arvan, et keskmine inimene ei mõtle selliseid asju tegelikult isegi siis, kui ta juba pikemat aega kuival on olnud. Aga minu jaoks on seks tõesti alati olnud päris suur ja oluline elu osa. Samas ei olnud ma seda kunagi teinud kellegagi, kes minu jaoks võõras. Ei mingeid üheöösuhteid, ei mingeid lühikesi flinge, ei midagi sellist.

via GIPHY

Ja siis ühel hetkel avastasin ma end mõttelt, et mis saab siis, kui ma lõpuks leian oma printsi valgel hobusel ja elan temaga õnnelikult elu lõpuni. Kas ma tahaksin tõesti vanaduses öelda, et olen seksinud oma elu jooksul ainult kahe mehega? Ei, ei tahaks. See mõte tundus mulle ausaltöeldes isegi veidi hirmutav.
Seega otsustasin, et samal ajal kui ma printsi (nüüd küll veidi passiivsemalt) ootan, võiksin ju omandada kogemusi mõnes muus valdkonnas. Ma olen alati olnud selline veidi "tuleb mõte ja tahan selle kohe teoks teha" tüüpi inimene ja nii ka selle otsusega. Võtsin tideri lahti, aga nüüd tegin täiesti vastupidist sellele, mida seni olin teinud. Otsisin profiile, mille eesmärk oli kohe peale vaadates üheöö- või seksisuhte leidmine. Ei läinud kaua, ma ei pidanud vist isegi kümmet profiili skrollima, kui sattusingi ühe sellise peale. Veidi väriseva südamega skrollisin paremale ja koheselt tuli match. Ma muidugi kahtlustan, et sellised tüübid skrollivad kõik naised paremale, sest tõenäosus kedagi leida on niikuinii väike, aga see selleks. Tagantjärele olen korduvalt mõelnud, kui veider olukord see oli. Aga ei, ma ei mõtle veider selles kontekstis, mida teie ilmselt arvate. Veider pigem seetõttu, et mul tekkis mõte, ma otsustasin selle teostada ja tinderi avades leidsin suht kohe sobiva kandidaadi. Ja edasi läks kõik isegi veel libedamalt. No bun intended!
Ta kirjutas mulle õige pea ja uuris väga viisakalt, miks ma paremale skrollisin. Ilmselt arvas, et võibolla ma niisama eksisin. Otsustasin olla aus ja selgitasin olukorda. Ütlesin, et olen vallaline tütarlaps, kes otsib ellu veidi elevust ja uusi kogemusi. Kuna olin ise aus, eeldasin seda ka temalt ja minu suureks üllatuseks oli ka tema läbinisti aus. Nüüd tuleb aga see osa, mille pärast mul on veidi piinlik... ta selgitas, et on väga pikas suhtes pereisa, kellel kodus naine ja vist ka laps/lapsed, kuid ta ei tunne juba aastaid mingit kirge oma elukaaslase vastu. Samas ei ole tal südant lahku minna, sest lapsed on veel väikesed ja ta tunneb, et vajab enda ellu midagi, mis selle kõige kõrvalt tal õnnelik(um) aitaks olla. Ta oli minu linnas ärireisil, ööbis hotellis ja võite aimata, mis ettepanek tal oli. 

via GIPHY

Jah, mitte just kõige ideaalsem stsenaarium, sest kes tahaks olla "see naine!", aga ütlen ausalt (lubasin ju olla aus), et tundsin sel hetkel, et see ei ole minu asi. Mina olen vallaline, ei peta kedagi ning see, mis toimub nende inimeste eludes ja suhetes, on nende inimeste enda asi. 
​
Mis mulle selle suhtluse juures kõige enam meeldis oligi see, et tema tegi (planeeris) sellist asja samuti esmakordselt. Ehk siis see, et me olime mõlemad "algajatena" teineteise otsa koperdanud, oli pea ideaalilähedane olukord. Otsisime sama asja, aga olime veidi ebakindlad, ei teadnud täpselt, mis ja kuidas see kõik võiks välja näha ja kas me ikka soovime 100% sellega lõpuni minna. Ja tänu sellele, et olime mõlemad selle kõige suhtes väga avameelsed, tundus kõik nii normaalne. Ta saatis endast pilte (sest oma profiilil tal pilte ei olnud), tundus täitsa kena, mitte küll 100% minu tüüp, aga piisavalt meeldiv siiski. Mis seal salata, ma mõtlesin isegi nii (oeh, taaskord piinlik...), et ilmselt ongi parem, kui ta mulle füüsiliselt üliatraktiivne ei ole, sest see võtab veidi pinget maha. Ehk siis mulle meeldis, et mina olin selles olukorras see atraktiivsem pool.
​Ja mis mulle veel meeldis, oli see, et ta ei olnud pealetükkiv. Ta käis küll idee välja (et ma talle külla läheksin), aga ei käinud kuidagi peale, ei eeldanud, et see juhtub kohe samal õhtul ega midagi sellist. Lisaks rääkisime me hästi avameelselt sellest, mida me teha sooviksime. Millised on meie ootused sellele õhtule. See kõik tekitas kuidagi eriti vaba ja turvalise tunde ja mis seal salata, mõjus ka mõnusa eelmänguna.

via GIPHY

Sel samal õhtul me ei kohtunudki, mina vajasin veidi rohkem aega, et selle mõttega harjuda ja nagu ma ütlesin, tema ei käinud peale ka. Lubasin järgmise õhtu osas mõelda, aga kahjuks mul olid järgmiseks õhtuks juba veinideidi plaanid (rääkisin sellest ühes eelnevas postituses ka) ja ma ei saanud midagi lubada. Mis aga juhtus, oli see, et veinideit, nii tore kui see ka oli, lõppes mõistlikul kellaajal ja printsi leidmata, mistõttu olin koju jõudnuna kergelt purjakil ja veidi pettunud. Peale mõningast kirjavahetust hotellis ootava härrasmehega, otsustasin, et mis seal ikka, I will go for it!

via GIPHY

Tellisin takso, sõitsin hotelli, ta tuli mulle fuajeesse vastu ja the rest is history. Ütlen lihtsalt, et tänu sellele, et olime mõlemad olnud kirjutades väga avameelsed, tundsin end tema seltsis kohe väga vabalt. Keemia oli vägagi olemas ja kõik sujus paremini, kui ma oleks oodata osanud. Ei visanud ta mind peale külaskäiku ka kohe tänavale, pigem isegi soovis, et ma jääksin ööseks (thank god, mul veidigi vähem prostituudi tunne) ja oli igati nunnu. St ei olnud mingi "maha ja taha ning siis annan raha" üritus. Saime ilmselt mõlemad selle, mida soovisime ja ma tõesti ei saaks öelda, et see kõik oleks saanud kuidagi veel paremini minna. Minu jaoks jäi see ühekordseks ettevõtmiseks (teadsin seda juba algusest peale), tema tegi aga ettepaneku või täpsemalt küsis, kas ta võiks minuga ka edaspidi, kui minu linna satub, ühendust võtta. Ütlesin viisakalt ära. Mitte, et see kogemus halb oleks olnud, kindlasti mitte, aga mul oli seda vaja muudel põhjustel. Regulaarset seksisuhet (eriti kellegagi, kel naine ja lapsed kodus) ma kindlasti ei otsinud.
Nii veidralt kui see ka kõlab, see õhtu avas minu jaoks mingi täiesti uue maailma. Ei, ma ei pea silmas seda, et ma edaspidi käisin ja seksisin kõigiga, kes selleks ettepaneku tegid, aga ma ühtäkki nägin tõesti maailma veidi vähem mustvalgena, kui olin seda varem teinud.
Sain aru, et olen inimesena võimeline nautima seksi ka nendega, kellega otseselt hingelist kontakti ei ole, aga ma ei mõista siinkohal kuidagi hukka neid, kelle jaoks see välistatud on. Lihtsalt palun, et teie ei mõistaks omakorda hukka mind. 
Mulle hakkas meeldima mõte sellest, et tahaksin selles vallas rohkem kogemusi saada, vaadata, mis maailmal mulle pakkuda on. Sest seksil on minu elus tõesti päris suur roll. Ja kui ma kunagi oma printsiga loojangu poole kappan, tahaksin, et teaksin selleks hetkeks, mis on minu jaoks hea! ja mida ma täpsemalt tahan. Ning siis ei oleks mul mingit probleemi seda kõike kasvõi elu lõpuni ainult ühe inimesega nautida.

via GIPHY

loe ka minu kõige esimest postitust
53 Comments
maalt ja hobusega
12/9/2020 20:27:15

Mina ei mõista kedagi hukka, aga arvan, et sellised tegelased ei tee taolisi asju mitte esmakordselt. Eks nad oskavad väga osavasti naisele hambasse puhuda, et usaldust võita ja süütut vaest kannatavat pereisa mängida jne, tegelikult olid sa tal eiteamitmekümnes komandeeringuseiklus.
Lihtsalt nii remargi korras.

Reply
Autor
13/9/2020 10:38:29

Jaa, olen sinuga täitsa nõus ja saan aru, kust see loogika tuleb. Tean, et võin teatud olukordades liialt naiivne olla ja ei ole välistatud, et see oli ka üks neist olukordadest. Samas tõesti ei tundunud nii, ta oli ikka võrdlemisi ebalev ja ebakindel kogu selles olukorras ja tõesti jättis mulje, et pole seda varem teinud. Aga jah, lõplikku tõde ma muidugi ei tea ja ilmselt on targem jääda skeptiliseks :)

Reply
nolikes
13/9/2020 22:44:47

Sorry, siiani lugesin ja elasin kaasa, aga et otsustasid suhtes inimesega ja veel pereisaga niisama seksimas käia - no go!
Seda enam, et Tinderis on neid üheöösuhteotsijaid lademes, oleks võinud valida mistahes vallalise tegelase.

Samas, mõtle ka sellele, et see kogemuste omandamine võib sul harjumuseks saada ja paraku enamus mehi ei suhtu väga ükskõikselt sellesse, kui nende potentsiaalne unistuste naine ja laste ema on käinud enne mitmete erinevate meestega niisama seksimas.

Ma ka pikalt Tinderis olnud, ka seks tähtis ja tunnen igatsust läheduse ning puudutuste järgi. Kuid nende aastate vältel pole siiani selleni jõudnud, et niisama seks, veel vähem üheöösuhe, aktsepteeritav tunduks. Olen mänginud ideega ühe kindla seksisõbra omamisest. See oleks siis inimene, kes oleks muidu ka sümpaatne, usaldusväärne ja oleks ka millestki rääkida, ühiselt ette võtta.

Kui niisama seksi tahtsid harrastada uute meestega - ok. Aga suhtes inimesega...

Reply
AUTOR
14/9/2020 10:22:03

Jah, sul on igati õigus hukka mõista.
Peaksin nüüd ilmselt ütlema, et kahetsen ja tunnen end halvasti ja kõik muu selline, aga paraku oleks see silmakirjalik, sest see oli ikkagi mu teadlik otsus. Ja selle otsusega pean ma ise edasi elama.

Mis puutub paljude partnerite omamisse, siis ma tegelikult ei kujuta päris hästi ette seda vestlust oma tulevasega, kus me laome letti, kes kellega ja kus maganud on. Meeste jaoks on ilmselt igasugune number, mis on suurem kui 1, juba liiga palju niikuinii.
Ei taha mina detailselt teada, kui paljudega minu kaaslane maganud on ja ei taha ilmselt ka tema. Seega ma ei näe tekkimas olukorda, kus ma sellest üldse rääkima peaksin/sooviksin. Ja me ei räägi siin siiski kümnetest või sadadest partneritest, eksole. Kogemuste omamine selles vallas on minu silmis siiski pigem pluss, aga meil kõigil oma arvamus ja las ta jääda nii. Lisaks oleks 30+ naisterahvaga suhtesse astudes üpris naiivne eeldata, et ta seksi vaid arvutiekraanilt näinud on.

Tänan, et loed ja loodan, et minu eluvalikute erinevus sinu eluvalikutest sind lõplikult siiski eemale ei peleta.

Reply
Nolike
14/9/2020 12:43:31

Pole olemas ainult äärmused.
Kas siis 1 partner ja seksi nägemine vaid ekraanilt või siis 10 ja rohkem partnerit ning asjaolu, et need kogemused on olnud pelgalt seksisuhted ilma tunneteta.

Paljud sellest siiski enam-vähem räägivad ja huvituvad. Millegi järgi ikka saab aru, sest oma minevikust ja kogemustest ju räägitakse.
Ma naisena ei taha ringitõmbajat meest, kes niisama üheöösuhteid harrastab ja seda normiks peab. Tõenäoliselt pole eriti truu tegelane ka suhtes + mida rohkem partnereid, seda suurem risk saada mõni vähkitekitav HPV liik. Seega selliseid rohke partnerite arvuga ja seksi väga lõdvalt võtvat meest maksab vältida. Kahjuks ei aita ka kumm HPV suhtes.

Ei löödagi letti arvu, vaid pigem, et kui palju suhteid olnud, kaua kestnud ja kas üheöösuhteid jms harrastatud on. Räägib inimese väärtushinnangust ja olemusest.

Reply
Kolmandas suhtes
14/9/2020 13:30:50

Hmm... aga minu meelest on elementaarne, et uude suhtesse asudes mõlemad pooled käivad kontrollis, kas vallalisepõlvest mingeid suguhaigusi pole kaasa korjatud. Minul on elus olnud siiani kolm suhet ja kondoomilt pillidele pole enne üle läinud kui mees arstil puhtaks kuulutatud :)

Leian, et eelnevaid kogemusi küll ei saa võrdsustada ringitõmbamisega... ei meestel ega naistel. Vabad inimesed tehku, mis tahavad, kuni keegi haiget ei saa.
Ise olen üheöösuhet katsetanud vaid korra kui kahe suhte vahepeal vallaline olin. Sain kinnitust, et mulle sügavama tutvuseta seks ei sobi. Moodsaid sõnu kasutades olen seega demisexual.

Samas nagu blogi autorgi, pean seksimist ja seksuaalsust ülimalt oluliseks osaks elust, milleta ma elada ei taha. Lihtsalt püsiva seksuaalpartneri omamiseks suhtesse astumist ma ka õigeks ei pea. Nn seksisõpra pole mul kunagi õnnestunud leida. Ma ei tea, kuidas inimesed seda teevad! Siiani näitab minu kogemus, et kui on sõber ja on seksuaalne tõmme ka, siis paratamatult üks või teine või heal juhul mõlemad tahavad rohkem. Ükski mees (isegi see õnnetu üheöösuhe) pole minult tahtnud ainult seksi, vaid ikkagi perspektiivi pikemaks suhteks.

Nii et mina olen isegi kade inimeste peale, kes suudavad nautida seksi romantilistest tunnetest eraldiseisvana, niimoodi kogemusi koguda ja oma seksuaalset mina paremini tundma õppida. Selles osas elan blogi autorile täiega kaasa ja ootan põnevusega järjepostitusi!

Tõsi, suhtes inimesega vallatlemist ma heaks ei kiida. Kujutan ette, kui suurt valu võib see põhjustada petetule. Samas olen seisukohal, et suurem süü on ikkagi sellel, kes on suhtes ja vaatab võõraid, selle asemel, et püüda oma suhet parandada.

Reply
Autor
16/9/2020 12:29:45

To Kolmandas Suhtes:
Olen nõus, et peamisi probleeme sellise "elustiili" juures on ikka see, et ühel osapoolel võivad tekkida tunded. Ega minagi selles osas kivist ei ole ja kui ikka inimene sümpaatne (ning seks ka hea), siis pean ennast korralikult kontrollima. Samas ei ole muidugi välistatud (sest üldiselt ma siiski suhtes meestega ei maga!), et sellisest kogemusest võib ka suhe välja areneda. Kui mõlemad osapooled huvitatud, muidugi :)

Ja ma olen tõesti aru saanud, et kui seks on kellegi jaoks nii suur (ja oluline) osa elust, siis on ka väga oluline end selles vallas tundma õppida.

Igaühele oma!

Autor
16/9/2020 12:31:30

To Nolike:
Jah, tõesti, ei ole ainult äärmused. Seetõttu võib vist öelda, et me mõlemad veidi utreerime.

Reply
Naine
15/9/2020 23:17:02

Ma ei hakka seda osa kommenteerima, et oli suhtes inimene ja pereisa. Ütlen nii palju, et muidugi see pole õige, aga see mees, kallid inimesed, oleks varem või hiljem petnud oma naist. Ta oli Tinderis ja otsis üheöösuhet, millest siin rääkida?

Täpsustan, et ma pole kunagi petnud ega kavatse seda teha. Vallalisena arvan, et suhtes mehega vahekorda ei astuks, aga olgem ausas, kõik mehed pole selles nii ausad. Ja petja leiab alati viisi, olgu selleks siis mistahes naine. Mis ei õigusta suhtes inimesega magamist, aga asju tasub alati mitme nurga alt vaadata.

Tahtsin hoopis kommenteerida seda seksijuttu. Mina olen samuti väga seksuaalne inimene, selles osas et armastan seksi. Mul on ainult 3 partnerit olnud ja mitte ühtegi üheöösuhet elu jooksul, ehk ma reaalselt ei tea mis tunne see on. Arvan, et ei meeldiks ning praegu on ideaalne partner, et ammugi ei igatse midagi :) Aga ma 100% mõistan sinu seksuaalsust ja see on igati normaalne. Ma tahaks iga päev seksida, olen heas vormis (kurvikas kuid peenikese taljega, liivakella figuur), aga mees nii suure isuga pole. Eks tal on ka stressirohke periood jne, mõistan.

Ning tunded tekivad minul väga ruttu. Oma esimesse partnerisse armusin reaalselt peale esimest seksi. Jah, see on võimalik. Nii et selline asi jääks minu puhul ära... aga sina ole sina ise, seksi, ole seiklushimuline jne. Ma soovin, et naised mõistaks, et seksuaalsus pole häbiasi. Kusjuures minu puhul ei arvaks keegi, et küllaltki palju seksile mõtlen, sest väliselt paistan hall hiireke... Ühesõnaga, kui tundeid ei teki, siis go for it :)

Reply
Autor
16/9/2020 12:25:19

Tänan positiivse suhtumise eest.

Jah, selles osas on sul ilmselt igati õigus, et võimaluse petmiseks oleks see mees leidnud ka ilma minuta, sest tõesti, ma ei käinud teda kuskil baaris ära võrgutamas ja kõrvale lohistamas. Tal olid juba endal need mõtted peas.
Aga teise külje pealt võib muidugi öelda, et poleks mina "kaasa läinud" oleks üks inimene vähem, kellega ta petta oleks saanud. Siit jõuame aga ilmselt taas tagasi sinna, et eks siis oleks järgmise võtnud lihtsalt.
Aga ma ei õigusta ennast, sest ei olnud ilus tegu tõesti.

Ma olen ka pigem selle seiklushimulisuse poolt (nagu ilmselt mu postitusest ka välja võis lugeda). Püüan teha nii, et tulevikus ei peaks midagi (nii tehtut kui ka tegemata jäetut) kahetsema ja et oleks lugusid, mida meenutada.

Reply
nolikes
16/9/2020 21:15:02

Asi mida unustate - meestel on armukesi nii lihtne võtta sel lihtsalt põhjusel, et naised on nii kergelt valmis suhtes inimesega seksima.
Samadel põhjustel - pole minu asi, nende omavaheline suhe jne, ei puutu ju minusse, mina tahan ainult seksi. Või need, kes loodavad reaalselt suhtest mehest ka päris kaaslast - ei lase ju mingil teisel naisel ja lastel oma isiklikku õnne takistada. Miks mingitel võõrastel inimestel lasta omale õnne keelata.
Need on sellised tüüpilised armukeste mõtted.

Kui naised ei oleks üleüldiselt valmis suhtes meestega seksima, siis ei oleks petmine ka nii laialdane. Nii et on oma süü ka alati neil, kes teades, et inimene on suhtes, temaga magavad.
Mina seda ei ole teinud ega suudakski, sest igasugu petjad ajavad südame pahaks ja mõte sellest, et mees on valmis oma naist petma, teeb ta mulle juba automaatselt nii ebasümpaatseks, et elus ei sooviks midagi sellisega teha. Lihtsalt mingi solidaarsus teiste naiste suhtes. Ise ei sooviks iial kogeda sellist asja, et mind petetakse ja seetõttu ei soovi ka kellelegi teisele sellist kogemust tekitada. Südametunnistuse küsimus. Ammugi siis võtta lastelt isa.
See, et mees petaks nagunii (aga kellegi teisega) on tema enda asi ja mure. Vähemalt mina pole selles sopas osalenud ja minu südametunnistus puhas.
Neid naisi, kes on valmis suhteinimesega magama, on lihtsalt nii massiliselt. Mingit empaatiat vist pole. Poleks selliseid naisi eriti, siis oleks meestel ka raskerm võimalust leida. Oleks variant, kas võimelda naba paigast, et jätta vaba mulje või siis kasutada prostituuti.

Reply
Hmmmmmm
17/9/2020 10:32:10

Veits kummaline retoorika. Ma usun, et on palju ka vallalisi mehi, kes nõus abielus naistega magama. Kas siis on jälle naine rohkem süüdi kui mees sinu arust?

Reply
Kristiiii
18/9/2020 03:01:19

Seksisin ja ends arvates ja deitisin ühe imelise noormehega viis kuud (kohtusime regulaarselt, messis/helistas, tõi lilli ja viis kinno ja õhtusöökidele) ja guess what!?..peale viite kuud jalutasin talle tänaval vastu ja käevangus oli tal tema kihlatu! Kes siin "süüdi" siis on?

Reply
Lulu
21/9/2020 11:22:04

Aaaa, et siis on sul solidaarsus, kui mehel on naine, aga siis kui massiliselt naisi on vaja maha teha, sest nemad on süüdi meeste petmisele kallutamises, siis pole mingisugusest solidaarsusest enam juttu?
Mis pagana komme see on meestelt vastutust ära võtta? Et nad on nagu loomad, kellega peab käituma nagu koopainimesega (ja ilmselt teen ma siinkohal koopainimestele liiga)? Vat see silmakirjalikkus on ikka kõrgem tase.

Reply
Jah
21/9/2020 13:36:10

Just, tahaks ka teada, kuidas Nolike selle loogika ära põhjendab. Mitu protsenti lasub vastutus naisel ja mitu mehel? Kas mehel on üldse vastutust või on nad koopainimesed nagu Lulu näiteks toob?

Nolikes
17/9/2020 19:23:15

Siis on süüdi ka see vallaline mees ilmselgelt. Mitte et igas olukorras naine süüdi ja mees süütu.
Kammoon, kui naine otsustab, et pole mingi takistus seksida suhtes mehega, siis ta on ka süüdi, mitte täiesti vastutuseta ses loos. Süütu on vaid siis, kui tõesti ei tea, et mees suhtes.

Kummalist pole siin midagi. Kui poleks nii palju inimesi, kes täiesti valimatult on valmis suhteinimestega seksima, siis ei esineks ka petmist nii palju.
Suhtes inimesel pole nagu mingi takistus kellega tahes magada, sest enamusele pole suhtes olek nagu mingi takistus. 0 moraali või põhimõtteid.

Reply
Nolikes
17/9/2020 19:29:59

PS!
See, kui mehel pole Tinderi bios otseselt kirjas, et "just for fun" või et soovib üheöösuhteid, ei tähenda absoluutselt, et need tema jaoks valikus ei oleks.
Ma läheks isegi nii kaugele, öeldes et peaaegu kõik sealsed mehed oleksid valmis seksima naisega, kes soovib lihtsalt seksi ja see jääks ühekordseks asjaks. Mees võib küll soovida suhet ja elukaaslast, aga ilmselt valdav enamus mehi ei paneks absoluutselt kätt ette, kui mingi naine nendega seksida tahaks, kui sellest midagi enamat ei arene.
Teed suvalisele sümpaatsele Tinderi mehele vastava ettepaneku ja suure tõenäosusega on ta nõus, ükskõik, mis ta eesmärk seal on.Kirjutab, et otsib seda Õiget, aga ma suht kindel, et oleks nõus ka sinuga niisama seksima vabalt.

Mis tähendab seda, et blogiomanikul oleks olnud võimalus valida mistahes mees Tinderist, kes kõige rohkem meeldib. Aga mingil veidral põhjusel valis pereisa. Ja veel sellise, kes välimuselt väga ei meeldinud ka.
Valik on seal ju otsatult lai.
Blogiomaniku valik on hoopis kummaline.

Reply
Autor
17/9/2020 20:17:47

Sain juba esimese kommentaariga aru, mis sa sellest asjas arvad ja et ei kiida heaks ning viitasin, et austan sinu arvamust. Tõesti ei ole vaja sama asja korduvalt ja korduvalt rõhutada. Me siin kõik (eeldatavasti) täiskasvanud mõistusega inimesed.
Tülitseda ega vaielda ma ei soovi.

Et aga valeinfo ei leviks, siis ma kindlasti ei öelnud, et see mees mulle välimuselt ei meeldinud. Ütlesin vaid, et ta ei olnud liiga ilus, mille üle oli hea meel, sest see oleks minu jaoks pinget juurde lisanud.

Reply
Nolikes
18/9/2020 19:37:57

Eks tuleks jah ainult takka kiita. Enesekriitika puudub.
Ülejäänud tegelasi oled siin blogis küll detailideni lahti analüüsinud,samas korraga selline lüke.

Reply
Naine
18/9/2020 23:04:13

Nolikes. Aitab äkki sellest slutshame-ist siin. Tegi vea, elab edasi, enam ei tee.

Fakt on, et väga paljud mehed EI räägi, et nad on suhtes. See pole mingi erandlik olukord, et mehed seda ei avalikusta. Teemapüstitaja olukorras rääkis, hea seegi.

Ma olen isiklikult kogenud ka seda, et mees flirdib oma naise ees minuga (!!!) ja see on äärmiselt eemaletõukav. Vaatasin kogu aja eemale suurest piinlikustundest, sellist asja ei sooviks kellelegi. Ei suudaks ka suhtes mehega mingit teemat ajada (kaob igasugune austus mehe vastu, kuna mind on petetud), aga samas saan ka autori vaatepunktist aru.

Elu pole must valge. Küllaltki palju naisi on maailmas, kes *EI* ole kunagi maganud suhtes mehega *EGA* teeks seda kunagi. Tore, et me oleme sellised naised, aga ei pea poolt naissugu seepärast sõimama. Mida sa saad sellest, et sa teise naise suunas sappi pritsid?

Btw, aitab ka nendest üldistustest. Minu mees tegi Tinderisse konto 4a tagasi enne kui minuga kohtus, talle oli nii õõvastav see kui palju pakuti lihtsalt seksi ja kustutas konto ära. Tutvusime hoopis teisel tutvussaidil, sest mul pole ka kunagi Tinderit olnud. Ei ole sugugi nii, et kõik mehed Tinderis seksiks iga naisega seal. Nii et on normaalseid mehi ja on normaalseid naisi. Kuid vigu teeme me kõik. Ma ei magaks ka suhtes meestega, aga sa ei näe mind siin autorit sõimamas.

Reply
Präänik
18/9/2020 23:29:50

Tead, mina olen vallaline mees, kes samuti üle keskmise huvitub seksist ja selliseid olukordi, nagu sa kirjeldasid poes puuvilja letti juures toimunut, tuleb ette päris sageli. Hea oli lugeda, et mehed ja naised mõtlevad väga sarnaselt.

Teiseks, mina sind küll hukka ei mõista, et käisid suhtes mehega hotellis sellisel deidil. Mul on sõpru, kes elavad samasugust elu ja ka neil esineb olukord, kus majanduslikku kindlustatuse ja laste pärast elatakse küll koos, kuid teadlikult on mõlemal osapoolel ka kõrvalsuhted. Neile on see aktsepteeritav ja minul ja ka kellelgi teisel pole õigust seda hukka mõista.

Reply
To Naine
19/9/2020 09:52:23

See on küll su enda tõlgendus,et sõimu näed. Sõimamist pole kuskil olnud. Kui nii tundlik oled,ei tea millena siis veel tegelikku sõimu tõlgendaks.
Samuti pole kordagi siin kedagi litsiks nimetanud,seda tegid hetkel ise. Ja muide,suhtes olekut on ikka päris raske varjata, kui inimest natuke lähenalt tead juba.

Ongi selle naise enda asi,mis teeb. Üritasin lihtsalt viidata,et selliseid naisi on nii palju,keda suhtes olek ei takista. Ehk siis meestel on valik lai käes,,sest niisama seksijaid naisi on küllalt. Potentsiaalseid armukesekandidaate ka.
Lihtsalt imestan selliste väärtushinnangute üle ja kuivõrd levinud see ikka on. Sinu mees on ikkagi tõsine erand. Valdav enamus,aga mitte kõik mehed panekski kõike. Põhimõtetega mehi on väga vähe.

Reply
Naine
19/9/2020 13:05:08

Nolike (To naine), sisuliselt sa ju slutshame-id teemaautorit. Isegi, kui sa ei kasuta sõna ''lits'', siis mitmed kommentaarid viitavad sellele. Et ikka väärtushinnanguid pole jne. Seega jah, kasutasin sõna ''sõim''. Tõlgenduse küsimus eksole. Ärme hakka siin semantika üle vaidlema, see veel puuduks et sõnade tähenduse vaidlusesse tooks :) Igaüks tõlgendab ''sõimu'' erinevalt.

Tundlik ehk küll, aga tõesti teeb pahaseks kui naised üksteise kallal kisuvad. Me võiks rohkem kokku hoida. Mina ei näe teistes naistes oma vaenlasi.

Reply
.
19/9/2020 09:56:10

PS!
Viimase mehe kommentaar on suurepärane näide enamuse meeste mõttemallidest.

Kui Perekoolis vahel on teema,kus naine mõtiskleb suhtes mehega liini ajamise üle,siis meeskasutajad on alati,et go for it,elame vaid korra ja midagi valet pole,kui suhtes mehega magad.

Reply
To Naine
19/9/2020 18:32:37

Irvitasin natuke su jutu üle. Ärme naised ole üksteisele vaenlased ja hoiame ikka kokku....ehk siis magame teise naise mehega. Makes sense. Hea loogika. Kokkuhoid su meelest on et ärme hukka mõista petmise teist osapoolt,st naist. Aga petetuga kokku ei hoia.
Mina justnimelt olen solidaarne teiste naistega,seetõttu ka ei osaleks teisele naisele haiget tegemises. Hoian kokku petetuga,mitte sellega,kes aitas petta.

Viide,vihje põhimõtete puudumisele on siis sõim. Hellik....Viide sellele et põhimõtteid pole = lits. Tead, mina määratlen litsiks olemist veits teisiti, mitte et naine, kes suhtes mehega magab on automaatselt lits. Blogiomanikku litsiks ei pea.
Miks sina näed litslust ja sõimu on seotud su enda minapildiga. Eks siis on selline kahtlus iseenda kohta.

Reply
Naine
19/9/2020 21:57:03

Ma arvan, et ma päris lits ikka ei ole. Olen maganud oma ca 30-aastase elu jooksul 3 mehega ja kõigiga neist olin pikaajalises suhtes. Teiste naiste mehi ei vaata, üheöösuhteid pole olnud. Aga tänan huvi tundmast ('''seotud su enda minapildiga'' kommentaarile vastus). Mina su vaenlane muide pole. :)

Sulle ikka väga meeldib sappi pritsida, soovitan mõelda väga sügavalt selle üle järele, mis sind elus nii vihaseks teeb. Kuidagi väga kibestunult kõlad. Kes sulle nii haiget tegi? See on retooriline küsimus.

Meil pole mõtet seda vestlust siin jätkata, et kas see oli slutshame või mitte. Kena õhtut ja ürita selle vihaga tegeleda. Endal hakkab kergem.

Reply
Naine
19/9/2020 22:01:56

Ma üritan empatiseerida iga inimesega, kellega suhtlen. Ükskõik, kes ta on, milline tema taust jne. Empaatia on igasuguse eduka suhtluse alus. Seepärast sa ei näegi mind autorit kritiseerimas. Et mitte kasutada sõna ''sõimamas'', sest muidu lähed jälle närvi.

See, et mina ei seksi teiste naiste meestega ja olen ainult 3 mehega oma elus maganud (ja nendest 3nda mehega kavatseme abielluda ning elu lõpuni koos elada), EI TÄHENDA SEDA et ma ei prooviks teisi naisi mõista. Ürita palun maha rahuneda.

Reply
huvitav
19/9/2020 22:06:15

Nolike, mitme mehega sina muide maganud oled, kui küsida tohib?

Reply
Huvitav
19/9/2020 22:11:11

Ja mitme mehega magades inimene üldse litsiks kvalifitseerub? Kas rohkem kui 1 mees? Või alates 10? Alates 20?

Siin läks juba nii huvitavaks vestluseks, et kuulaks su mõtteid.

Kes on üldse lits?

Kuna sinu maailmapilt ja arvamus on ainuõige, siis räägi, mis asi on sõimamine? Mis sõnu peab selleks kasutama?

Ja mis inimesed väärivad empaatiat? Kas teema autor ei vääri elu lõpuni enam empaatiat teiste naiste poolt, sest tegi 1 korra vea? Kas me peaksime kõik teda vihkama?

Reply
Huvitav
19/9/2020 22:18:28

Mida see ütleb sinu enda minapildi kohta, kallis Nolike, et sa pead võõra inimese kommentaariumis talle KUUES eri kommentaaris selgeks tegema, et tal pole põhimõtteid, moraale, väärtushinnanguid?

Ma saan aru, et sinu mees pettis sind teise naisega ja selle tõttu pritsid siin sappi ja üritad mind isiklikult solvata (sest julgesin empatiseerida autoriga, olemata seejuures kunagi tema olukorras olnud), aga selle asemel peaksid pigem peeglisse vaatama. Ning enda probleemidega tegelema. Teraapia aitab.

Reply
Nolike
19/9/2020 22:45:46

Klassikaline lahmimine. Milles pole kübetki tõtt.
Minu ajalugu on muide täpselt sama,mis kõrgelt empaatilisel Naisel. 30a, 3sekspartnerit ja need suhetes..üheöösuhteid,lihtsalt sekssuhteid ning suhtes inimestega magamist 0.
Kui mu elus midagi sellist olnud oleks,siis ei võtaks ju sõna,kui ise sama "patune" oleks.

Mingit viha pole ja närvi ka ei läinud. Rahunema peaks see,kes näeb suht neutraalselt kirjutatud tekstis sõimu (???)
Ja jahub litsiteemadel,kui pole isegi kordagi viidatud litsakusele.
Ei viitsi mingitel litsiteemadel üldse siin arutleda. Arutlege omaette. See läheb teemast täiesti mööda. Jutuks oli väärtushinnangute puudumine ja suhtes inimestega magamine. Kui teie jaoks tähendab litsiks olemine just seda laadi tegevust,siis harige ennast. Lits on oma keha müüja või väga paljudega kerglaselt magaja. Põhimõtete ja väärtushinnangute puudumine iseloomustab just seda kui magatakse inimesega olenemata moraalsetest ja EMPAATILISTEST kaalutlustest. Empaatiaga inimene korraks mõtleks,mida tähendab see tegevus naisele ja väikestele lastele. Neile,kes mind siin empaatiatuks nimetavad.

Sõim on pigem teraapiasse suunamine ja meelevaldsete järelduste tegemine. Pole keegi väga haiget teinud,aga kõrvalseisjana ja jälgijana märkan ikka,millised on paljud mehed..ning ka naised.
Ja ükski mees pole mind ka kunagi petnud..mis aga ei tähenda,et ma ei suudaks ette kujutada,kui suur valu ja reedetuse tunne see olla võib. Sealt ka minu kaastunne pereisa naisele,kes üks hetk need afäärid avastab.

Naljakas tõesti,kuidas arvamusavalduse peale,et seks suhtes inimesega on vale, ning näitab moraali,empaatia,põhimõtete puudumist,kargab välja hunnik "empaatilisi" õigustajaid (ilmselt blogija sõbrannad). Olgu teil siis ikka sama empaatia selle naise suhtes,kellega teie mees teid kunagi petab.

Sõim eeldab siiski ebaviisakust ning sildistamisi,roppusi....mida ilmselt on viimastes kommentaarides märksa rohkem kui minu jutus.

Reply
Naine
19/9/2020 22:55:38

Nolike, ma ei tunne blogijat. Olen laias laastus sinu mõtetega nõus, lihtsalt kurvastas see, kui mitu korda ühte ja sama asja autorile korrutasid. Mul tekib automaatselt soov kaitsta inimest, keda nii palju ''rünnatakse'', isegi kui su argumendid olid väga õiged. Muidugi see on vale, mida ta tegi ja maailm oleks parem paik kui naised ei teeks nii üksteisele.

Mul hakkas blogijast kahju, sest ta kirjutas ausalt väga ebameeldival teemal. Ta oleks vabalt võinud varjata seda, et tegu oli suhtes mehega. Ma ei taha mõelda, mis toimuma hakkaks siis, kui see siin poleks anonüümne blogi... Ta löödaks vist täiesti risti ühe eksimuse pärast, mida ta loodetavasti ei korda.

Kuid ta oli aus ja kirjutas nii, nagu oli. Võibolla ma ei peaks teda kaitsema, eriti arvestades fakti, et isegi ei tunne teda. Lihtsalt üritasin empatiseerida, kuigi jah, sellist asja *on* väga raske mõista. Ja lihtsam on mõista naisi, kes ei harrasta selliseid asju ega tee teistele tarbetult haiget. Igaljuhul ei soovinud lahmida ega solvata kuidagi kumbagi teist.

Reply
Naine
19/9/2020 23:03:57

Meil on lihtsalt väga erinev ellusuhtumine empaatia kohapealt. Sa oled hästi oma väärtushinnangutes kinni, ma üritan näha maailma läbi võimalikult erinevate inimeste. Sellel on palju miinuseid, eriti kui end selle käigus ära kaotada.

Näiteks üritan nii palju mõista ja andestada, et läksin korduvalt tagasi vägivaldse mehe juurde ja samamoodi läksin tagasi mehe juurde, kes mind emotsionaalselt (ja tõenäoliselt ka füüsiliselt) pettis. Sest armastasin. Kui oleksin nagu sina, siis oleks vist kohe lahkunud. Esimese korraga, kui mees tõukas ja kallale tuli, ning esimese korraga kui lugesin mehe vestlust, et ta tahab kedagi masseerida ja jälle kokku saada... Kuid mõlemad suhted venisid aastatesse, kui oleksid pidanud lõppema paari kuu pealt.

Maailm oleks kindlasti lihtsam, kui ma ei prooviks nii väga mõista kõiki inimesi. Sellessuhtes on sul kindlasti kergem.

Reply
Naine
20/9/2020 01:21:40

Muideks Nolike, minu kommentaarid sinu suunas olid algselt väga sõbralikud (st üheski ei kirjutanud midagi *sinu* kohta, ainult su kommentaaride). Samal ajal kui sinult tulid mitmed isiklikud solvangud ja halvad soovid, ja ma tsiteerin sind sõna-sõnalt:

"Kui nii tundlik oled,ei tea millena siis veel tegelikku sõimu tõlgendaks"

"Irvitasin natuke su jutu üle."

"Miks sina näed litslust ja sõimu on seotud su enda minapildiga. Eks siis on selline kahtlus iseenda kohta."

"Kui teie jaoks tähendab litsiks olemine just seda laadi tegevust,siis harige ennast."

"Olgu teil siis ikka sama empaatia selle naise suhtes,kellega teie mees teid kunagi petab."

Kõike seda lugedes rõõmustan, et nii vihast inimest, kes selliseid asju võõra naisterahva suunas ütleb, päris elus ei tunne. Seda enam, et meie põhiväärtused (vähe partnereid, monogaamia hindamine, nulltolerants üheöösuhete, suhtes inimeste mitte sebimine) klapivad. Ma ei tolereeriks nii sappi pritsivat inimtüüpi isegi viis minutit. Kõik sellised oma elust välja lülitanud. Loodan, et see vestlus meil nüüd ka lõppeb.

Reply
N
20/9/2020 11:46:19

Ja ma arvan,et sinu puhul pole tegemist tohutu mõistmisega,vaid asjaoluga,et sa ei armasta ega väärtusta end piisavalt. Olen ka mina talunud olukordi,kus mind ei hinnata,austata ja mis tegelt tagantjärgi tunduvad mulle alandavad kogemused. Üritanud ka nagu teist osapoolt mõista,tema tunnetega samastuda. Aga.Teine osapool mulle samaga üldse ei vastanud,vaid mõtles vaid endale. Kes selliseid asju endaga harrastada laseb, ei hinda ega armasta end piisavalt lihtsalt. Pole küsimus mõistmises.

Ma saan põhimõtteliselt aru,mida blogija taolised inimesed mõtlevad. No et teiste suhe pole nende asi ja mõtlevad selle peale,mida konkreetselt nemad tahavad, teise osapoole poolt tulgu vastutus enda suhte eest.Mingis mõttes see on enesekesksus. Kuna ei arvestata teistega,keda asi puudutab. Pmst on selline mees mölakas ja tema solgiga ei pea kaasa minema.

Ja muideks,ei pritsi mingit sappi, vaid vastan selliselt nagu tunnen, et on mulle öeldud. Rünnakule tuleb rünnak. Lihtne.
Mingi litsakuse teema üles toomine siin oli sügavalt arusaamatu mu jaoks. Minu meelest oli blogijal vist üldse ainult 1 partner olnud enne.
Üldse,arvan et võtad kõike liiga emotsionaalselt ja isiklikult. Ehk siis, viide vähesele enesekindlusele ja enesearmastusele. Mis pole sapipritsimine või õelus kuidagi, muide. Sa mitte ei tahtnud nii hullult neid petjaid ja lööjaid mehi mõista, vaid kuskil sisimas istub tunne, et polegi paremat väärt. Ja lased endaga nii käituda. Samuti võtad isklikult kui minusugune jumala võõras isik kuskil netis midagi ütleb.
Pole vihane, vaid suht neutraalne siin kirjutades. Ei võta isiklikult suvalist juttu ja järeldusi netis. Emotsooonid ja viited oled külge pookinud mulle ise.

Reply
Nolikes
20/9/2020 11:59:16

Kui sa minusuguseid "vihaseid sapipritse" ei tolereeri isegi 5 minutit, siis miks oled kõvasti rohkem aega kulutanud "minusugusele" vastamisele ja lugemisele? :D
Nimeta nüüd sapiks, mina nimetan irooniaks. Minu irvitamine oli ka irooniline muie, sest rõhutasid empaatia tähtsust,aga kuidagi see empaatia petetud naisele ja väikestele lastele ei laiene. See on silmakirjalik.

Arvan ikka, et sõim on hinnangute,siltide jms jagamine, mida sa oled minu kohta teinud oluliselt rohkem.
Minult pärines vist vaid viide, et oled hellik ning ilmselt miskit minapildis viga, kui teed mingeid oma (tundlikke) tõlgendusi ja järeldusi seal, kus mina nii mõelnud ega vihjanudki pole.
Sinu tsiteeritud lõikudes ma sõimu tõesti ei näe, sry. Väljendatud lihtsalt reljeefsemalt ja kurjemalt, kuna sinupoolne hoiak mu suhtes oli samaväärne.
Süüdistades slutshame'is, kuigi pole kordagi viidanudki, et blogija slut oleks.

Reply
OMG
20/9/2020 12:48:40

Avasin kommentaariumi, lootsin paljude eri naiste kogemustest lugeda.
Paraku möllab siin üks "NOLIKES", kes peab vajalikuks tuhande viiesaja kommentaariga teada anda, kuidas talle blogi autori käitumine ÜLDSE EI MEELDINUD. Kõik said juba esimesel korral aru!
Mina isiklikult ootan uut postitust juba huviga!
Aga autorile mõtteaineks - äkki limiteerida kommentaare või eelmodereerida, et üks kinnisideega tegelane kogu arutelu ei kaaperdaks. Antud juhul piisaks ju selle tegelase ühest kommentaarist, sest ta kõigi järgnevate sõnavõttudega mingit uut huvitavat sisu või kvaliteeti ei lisa siia.

Reply
Jah
20/9/2020 13:33:16

Ma olen OMG mõttega nõus. Kaua võib ühte ja sama asja korrutada? Kõik said juba esimesel korral aru.

Reply
Eff
21/9/2020 16:06:26

Ka nõus. Suure huviga loeks siin erinevate inimeste samalaadseid kogemusi või lihtsalt mõttearendusi (ikka sisukaid) postituse teemal.
Inimsuhted on nii mitmekihilised asjad, et väga huvitav on enda mõttemaailma avardada ja kaasa mõelda.
Üks kaaperdaja rikub tõesti hea kommentaariumi ära.

Autor
22/9/2020 09:14:35

Jah, olen nõus, et see ei ole meeldiv ja mugav, kui selline tüütu sõnavahetus siin lugemist raskendab. Kuna olen värske blogipidaja, siis ei oska päris kindlat seisukohta veel võtta, et kuidas sellises olukorras käituda. Seni, kuni keegi otseselt ei ropenda ega solva, ei tahaks ma tegelikult sõnavõtte tsenseerima hakata, igaühel siiski õigus oma arvamusele, olgu see nii tüütus vormis kui tahes.

Reply
Lugeja
22/9/2020 22:47:42

Minu meelest jällegi kirjutad sa, autor, oma blogi tüütult pikalt ja iga ja asjaolu tüütuseni läbi analüüsivalt. Selles osas vist ei erine eriti Nolike kommentaaridest?
See vaid minu arvamus,aga usun, et su jutt oleks edastatav ka lühemalt ja konkreetsemalt.
See nämmutamine ja tohutu iga liigutuse analüüsimine jäi kohe blogi esimesi lõike lugedes silma.

Päästab jah see,et mehed blogisid ju ei viitsi lugeda. Muidu usun su jutust tunneks nad end ära küll.

Autor
22/9/2020 22:59:43

To Lugeja: tänan ausa arvamuse eest. Selline on paraku minu stiil ja eks blogipidamise üks eeliseid ongi see, et saab kirjutada täpselt nii, nagu soov on.
Samamoodi on sinul õnneks alati valik ebameeldivad tekstid lugemata jätta, ei pea end piinama.

Reply
Khm
22/9/2020 23:30:35

''Minu meelest jällegi kirjutad sa, autor, oma blogi tüütult pikalt ja iga ja asjaolu tüütuseni läbi analüüsivalt.''

Vaidleks 100% vastu. Mitte see, et autor kirjutab pikalt ja analüüsivalt (seda ta teeb), vaid et see justkui tüütu või igav oleks. Vastupidi. Põnev on süviti mõelda Tinderi, meeste, suhete ja erinevate inimtüüpide üle. Mulle meeldib selline stiil, kirjutan ise sarnaselt ja see blogi läheb ka seeõttu väga peale :)

Ega kõigile ei saagi meeldida. Lühike ja konkreetne stiil sobib neile, kes ei taha eriti detailidest lugeda ega pikemalt analüüsida nende teemade üle. Kõik inimesed ei peagi lugema.

Eff
23/9/2020 11:59:24

Mulle just meeldib selline rohkem süvitsi minev eneseväljendus. Paneb ka ennast rohkem kaasa mõtlema ja analüüsima.
See pole ju mingi statistikaameti ettekanne:)

Nimeline
20/9/2020 14:43:43

Kommentaariumis läks tõesti käest ära jutt, ma isegi ei jõudnud enam viimast poolt sellest läbi lugeda. Hukka ei mõista! Kas ma kiidan? Võimalik, sest igaüks käitub omale parimal viisil ja kui nüüd lõpuni aus olla, siis vahel on elus vaja ka selliseid "põikeid". Tegelikult võiks blogija olla mu hea sõber, minule meeldib tema mõttemaailm.

Reply
Autor
22/9/2020 09:15:45

Mul on siiralt hea meel, et keegi mõtleb nii nagu mina. "Põiget" oli mul sel hetkel tõesti väga vaja.

Reply
Eff
20/9/2020 22:22:49

Nii äge blogi ja mõnusalt kirjutad!:)
Alla kuu aja tagasi tegin endale ka Tinderi, sest ei jaksanud sõpradega sellel teemal enam vaielda. Juba ammu käisid pinda, et tee ikka ära, mis sul kaotada.
Kuna mulle väga meeldivad sotsiaalsed eksperimendid, siis esialgu on "30 päeva Tinderis", aga mulle hakkab tunduma, et vist kujuneb ikka pikemaks see värk:D
Väga põnev on su kogemusi lugeda ja olen leidnud juba nii mõnegi asja, millega samastuda.

Konkreetselt selle postituse teemal ütlen, et "you go girl", sinu enda elu ja eneseavastamise tee, kes ütleb, mis siin õige või vale on.
Arvestades, et väga suur hulk tüüpe hüppab kohe letti lausega "täna seksida tahad v?" või jõuab üsna vaimuvaeselt selle ettepanekuni hiljemalt esimese 10 lausega, siis mees, kes oskab reaalselt normaalselt suhelda ja oma seksisoovi viisakalt ja huvitekitavalt esitleda ning ka stiilne flirt pole talle võõras, on juba vägagi kõva pluss. Mina olen selliseid Tinderis kohanud ainult ühte. On ajudega inimene, kellega on ka niisama millestki rääkida. On humoorikas. Samas on füüsiline tõmme väga tugev.

Mina otseselt tõsise suhte otsimise peal väljas pole, nii et täiesti ok on suhteäpis ka lihtsalt seksi otsida. Oluline on, et selle juures jäädaks viisakaks ja teist inimest austavaks.
Üheöösuhteid ka otseselt nagu pole plaaninud, aga õige klapi korral ei saa midagi välistada;)

Reply
Autor
22/9/2020 09:21:58

Huvitaval kombel olen ma päris palju kuulnud (küll rohkem meestelt), et nad on Tinderi teinud sõprade või lausa pere survel. Et on lihtsalt nii palju peale käidud, kuni lõpuks siis tehakse endale see konto :)

Mulle tundub, et Tinder ongi üks suur sotsiaalne eksperiment. Mul on muidugi üli hea meel, et keegi on nii lihtsa, aga samas nii hästi töötava lahenduse välja mõelnud ja et see reaalselt ka tõesti töötab, st inimesed on selle omaks võtnud. Aga iga natukese aja tagant leian ma end jälle mõttelt, et "kas selline asi on tõesti olemas?", sest see tundub kohati nii veider värk ikka.

Mulle meeldib su avatus ja soovin selle sotsiaalse eksperimendiga hästi palju edu! :)

Reply
Annika
21/9/2020 10:59:07

Ma selle suhtes mehe teema jätan kommenteerimata, aga tahtsin lihtsalt öelda, et kaks aastat tagasi lõppes minu jaoks umbes 4a kestnud periood, kus sai läbi proovitud kõik tutvumissaidid ja äpid, mis olemas olid, sh Tinder. Tollel ajal oli küll vahel tunne, et kui kogemustest blogi peaks, siis keegi ei usuks, et sellised inimesed üldse olemas on :D Mina nii julge ei olnud kui sina, et kohe seiklused üles kirjutaks. Kartsin, et paljastan liigselt isiklikku nende inimeste kohta. See oleks kripeldama jäänud.
Igatahes, kogu selle deitimise kõrval sai läbi tehtud korralik eneseareng ja avastusretk. Loomulikult oli ka õnnetuid armumisi, olin muuhulgas nö tropimagnet, aga siin ma nüüd olen: kaks aastat südamlikus ja soojas ja endiselt roosamannalikus suhtes mehega, kelle leidsin just Tinderist. Ja kelle olin aasta enne seda vasakule lükanud, sest ma ei olnud endale veel päriselt tunnistanud, mida ma otsin ja mida ma kardan ja mis tegelikult oluline on.

Seega, edu! :)

Reply
Autor
22/9/2020 09:25:34

Mis seal salata, lükkasin kirjutamist päris pikalt edasi just seetõttu, et mis siis, kui keegi end nendes kirjeldustes ära tunneb. Mind lohutab see, et mehed loevad üldiselt blogisid vist siiski vähe ja isegi kui keegi lugejatest arvab, et kirjelduses võiks olla räägitud temast, ei saa selles siiski kunagi kindel olla. Nimed, kohad jms ju puudub. Aga haiget teha ei tahaks kellelegi ja seetõttu tõesti loodan, et keegi asjaosalistest siia lugema ei satu.

Sinu lugu on väga inspireeriv, loodan, et roosamannat jätkub veel pikaks pikaks ajaks!

Reply
Nimeline
23/9/2020 13:39:41

Mulle just üliväga meeldivad pikad jutud ja iga liigutuse analüüsimine mulle huvitavatel teemadel, mida need siin on. Palun veelgi rohkem teksti ja heietusi nii- ja naapidi 😄

Reply
Lugeja
24/9/2020 11:15:30

Avastasin selle blogi mõni päev tagasi ja mulle väga meeldib sinu kirjutamise stiil. Olen ise ka analüüsija tüüpi.

Ma ise ei kujutaks ette tegelikult, et leiaksin kellegi Tinderis, sest mind fotod niimoodi ei kõneta. Kõik mu sümpaatiad on tegelikult tekkinud ikkagi nö laivis. Lummab kas see pilk või hääl, see jutt mida ta räägib või kõik see kokku.

Aga no olen nagunii suhtes ja ei pea kedagi kuskilt otsima, aga põnev ikka lugeda teiste kogemusi ja loodetavasti leiad oma õnne 😊.

Reply
Autor
24/9/2020 23:18:13

Tänan heade sõnade eest!

Sul on täiesti õigus, piltidega ongi väga raske kedagi kõnetada, ei teki minulgi tegelikult ainuüksi piltide tõttu mingit tõmmet. See muudabki Tinderi kohati nii keeruliseks. Sisuliselt pean pildi järgi otsustama, kas see inimene võiks olla see, kes mind kohtudes oma pilgu, hääle jms lummata võiks. Eks see seetõttu üks paras Bingo loto ole. Aga vähemalt suurendab Tinderi kasutamine minu jaoks võimalust nö võita, sest oma igapäevaelus ei kohtaks ma iialgi nii palju uusi inimesi.

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.

    Autor:

    Otsimas midagi või kedagi. Võib-olla alles iseennast.
    ​
    ​Ei midagi suurejoonelist, kõigest minu kogemused ja mõtted.


    Arhiiv:

    January 2021
    December 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020


      Siia kirjutades jõuad otse minuni:

    Submit
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Esilehele