Tere taas! Vahepeal on päris palju vett merre voolanud, alanud on sügis, puhkusest pole enam haisugi ja igapäevaelu on muutunud oluliselt rutiinsemaks ja on seetõttu ka tulvil kohustusi, mis liiga suure osa päevast halvavad. Ilmselt saate aru, et püüan ääri-veeri jõuda vabanduseni, sest tunnen tõesti, et olen oma bloginurgakese veidi liialt unarusse jätnud.
Üks põhjus, miks ma aga kirjutada ei ole mallanud, on see, et ma aimasin, et peaksin jõudma teemadega sinnani, kuhu jõudmise osas ma olen veidi skeptiline. Skeptiline just seetõttu, et ma ei tea, mida minu lugejad sellest kõigest arvavad, ütlevad, ehk isegi kommenteerivad... Aga samas. Seda blogi alustades lubasin iseendale, et kirjeldan kõike nii nagu see oli või siis vähemalt nii nagu see minu vaatevinklist tundus olevat, ja olen enda vastu võimalikult aus. Ja oleks veidi alatu nüüd seda lubadust murdma hakata.
Nimelt juhtus nii, et ühel hetkel (no kes ei oleks näinud seda tulemas, eks?) viskas mul kogu sellest deitimise maailmast suure kaarega üle. Iga uus vestlus tinderis tekitas pigem vastumeelsust ja emotsioone stiilis "oeh, here we go again!". Ja iga uus esimene deit tundus justkui pigem kohustus, mitte võimalus või miski, mida väga oodata. Tinderis jutustamisest ja deitimisest oli paari kuuga saanud niivõrd tavaline igapäevaelu osa, et selles ei olnud enam palju nauditavat. See oli muutunud rutiinseks. Ja nagu kõik rutiinsed asjad, ei olnud selles midagi, mis silmad särama paneks.
Seetõttu otsustasin ühel hetkel, et muudan veidi oma suunda, eesmärki ja "tegevusplaani". Kuna prints valgel hobusel tundus olevat kaugemal kui iial varem (jah, tinderiga alustades arvasin, et see on mõne nädala küsimus) ja energiat teda otsida oli ka väheseks jäänud, mõtlesin, et mis seal ikka, lähen lihtsalt vooluga kaasa ja vaatan, mis maailmal (ning tideril) mulle veel pakkuda on. Aimate juba, mis suunas ma liigun?
Selgitan - olgugi, et olin olnud 11 aastat suhtes ja seksinud elus ainult ühe inimesega, olen alati olnud (vähemalt mulle endale tundub) üle keskmise seksuaalne ehk seksist huvituv inimene. Mulle meeldib seks, ma naudin seda ja kindlasti oleks mul väga raske ilma selleta elada. Vallalisena on muidugi ka igasugu muid võimalusi ja aseaineid, mida ma ka aktiivselt rakendasin, aga ühel hetkel hiilis see "päris asja" igatsus taas nahavahele. Sain sellest aru, kui märkasin, et nägin ühel hetkel pea igas tavapärases olukorras midagi seksuaalset. Kas olete kunagi poes letilt apelsine haarates mõelnud, et selle kena meesterahvaga teisel pool letti, kes samal ajal endale banaane valib, võiks kasvõi seal samas puuviljaleti ees midagi vallatut ette võtta? Või kui pelgalt viisakas naeratus ja paar komplimenti taksojuhi poolt tekitavad tunde, et kutsuks ta ehk enda juurde? Hmm... ma arvan, et keskmine inimene ei mõtle selliseid asju tegelikult isegi siis, kui ta juba pikemat aega kuival on olnud. Aga minu jaoks on seks tõesti alati olnud päris suur ja oluline elu osa. Samas ei olnud ma seda kunagi teinud kellegagi, kes minu jaoks võõras. Ei mingeid üheöösuhteid, ei mingeid lühikesi flinge, ei midagi sellist.
Ja siis ühel hetkel avastasin ma end mõttelt, et mis saab siis, kui ma lõpuks leian oma printsi valgel hobusel ja elan temaga õnnelikult elu lõpuni. Kas ma tahaksin tõesti vanaduses öelda, et olen seksinud oma elu jooksul ainult kahe mehega? Ei, ei tahaks. See mõte tundus mulle ausaltöeldes isegi veidi hirmutav.
Seega otsustasin, et samal ajal kui ma printsi (nüüd küll veidi passiivsemalt) ootan, võiksin ju omandada kogemusi mõnes muus valdkonnas. Ma olen alati olnud selline veidi "tuleb mõte ja tahan selle kohe teoks teha" tüüpi inimene ja nii ka selle otsusega. Võtsin tideri lahti, aga nüüd tegin täiesti vastupidist sellele, mida seni olin teinud. Otsisin profiile, mille eesmärk oli kohe peale vaadates üheöö- või seksisuhte leidmine. Ei läinud kaua, ma ei pidanud vist isegi kümmet profiili skrollima, kui sattusingi ühe sellise peale. Veidi väriseva südamega skrollisin paremale ja koheselt tuli match. Ma muidugi kahtlustan, et sellised tüübid skrollivad kõik naised paremale, sest tõenäosus kedagi leida on niikuinii väike, aga see selleks. Tagantjärele olen korduvalt mõelnud, kui veider olukord see oli. Aga ei, ma ei mõtle veider selles kontekstis, mida teie ilmselt arvate. Veider pigem seetõttu, et mul tekkis mõte, ma otsustasin selle teostada ja tinderi avades leidsin suht kohe sobiva kandidaadi. Ja edasi läks kõik isegi veel libedamalt. No bun intended! Ta kirjutas mulle õige pea ja uuris väga viisakalt, miks ma paremale skrollisin. Ilmselt arvas, et võibolla ma niisama eksisin. Otsustasin olla aus ja selgitasin olukorda. Ütlesin, et olen vallaline tütarlaps, kes otsib ellu veidi elevust ja uusi kogemusi. Kuna olin ise aus, eeldasin seda ka temalt ja minu suureks üllatuseks oli ka tema läbinisti aus. Nüüd tuleb aga see osa, mille pärast mul on veidi piinlik... ta selgitas, et on väga pikas suhtes pereisa, kellel kodus naine ja vist ka laps/lapsed, kuid ta ei tunne juba aastaid mingit kirge oma elukaaslase vastu. Samas ei ole tal südant lahku minna, sest lapsed on veel väikesed ja ta tunneb, et vajab enda ellu midagi, mis selle kõige kõrvalt tal õnnelik(um) aitaks olla. Ta oli minu linnas ärireisil, ööbis hotellis ja võite aimata, mis ettepanek tal oli.
Jah, mitte just kõige ideaalsem stsenaarium, sest kes tahaks olla "see naine!", aga ütlen ausalt (lubasin ju olla aus), et tundsin sel hetkel, et see ei ole minu asi. Mina olen vallaline, ei peta kedagi ning see, mis toimub nende inimeste eludes ja suhetes, on nende inimeste enda asi.
Mis mulle selle suhtluse juures kõige enam meeldis oligi see, et tema tegi (planeeris) sellist asja samuti esmakordselt. Ehk siis see, et me olime mõlemad "algajatena" teineteise otsa koperdanud, oli pea ideaalilähedane olukord. Otsisime sama asja, aga olime veidi ebakindlad, ei teadnud täpselt, mis ja kuidas see kõik võiks välja näha ja kas me ikka soovime 100% sellega lõpuni minna. Ja tänu sellele, et olime mõlemad selle kõige suhtes väga avameelsed, tundus kõik nii normaalne. Ta saatis endast pilte (sest oma profiilil tal pilte ei olnud), tundus täitsa kena, mitte küll 100% minu tüüp, aga piisavalt meeldiv siiski. Mis seal salata, ma mõtlesin isegi nii (oeh, taaskord piinlik...), et ilmselt ongi parem, kui ta mulle füüsiliselt üliatraktiivne ei ole, sest see võtab veidi pinget maha. Ehk siis mulle meeldis, et mina olin selles olukorras see atraktiivsem pool. Ja mis mulle veel meeldis, oli see, et ta ei olnud pealetükkiv. Ta käis küll idee välja (et ma talle külla läheksin), aga ei käinud kuidagi peale, ei eeldanud, et see juhtub kohe samal õhtul ega midagi sellist. Lisaks rääkisime me hästi avameelselt sellest, mida me teha sooviksime. Millised on meie ootused sellele õhtule. See kõik tekitas kuidagi eriti vaba ja turvalise tunde ja mis seal salata, mõjus ka mõnusa eelmänguna.
Sel samal õhtul me ei kohtunudki, mina vajasin veidi rohkem aega, et selle mõttega harjuda ja nagu ma ütlesin, tema ei käinud peale ka. Lubasin järgmise õhtu osas mõelda, aga kahjuks mul olid järgmiseks õhtuks juba veinideidi plaanid (rääkisin sellest ühes eelnevas postituses ka) ja ma ei saanud midagi lubada. Mis aga juhtus, oli see, et veinideit, nii tore kui see ka oli, lõppes mõistlikul kellaajal ja printsi leidmata, mistõttu olin koju jõudnuna kergelt purjakil ja veidi pettunud. Peale mõningast kirjavahetust hotellis ootava härrasmehega, otsustasin, et mis seal ikka, I will go for it!
Tellisin takso, sõitsin hotelli, ta tuli mulle fuajeesse vastu ja the rest is history. Ütlen lihtsalt, et tänu sellele, et olime mõlemad olnud kirjutades väga avameelsed, tundsin end tema seltsis kohe väga vabalt. Keemia oli vägagi olemas ja kõik sujus paremini, kui ma oleks oodata osanud. Ei visanud ta mind peale külaskäiku ka kohe tänavale, pigem isegi soovis, et ma jääksin ööseks (thank god, mul veidigi vähem prostituudi tunne) ja oli igati nunnu. St ei olnud mingi "maha ja taha ning siis annan raha" üritus. Saime ilmselt mõlemad selle, mida soovisime ja ma tõesti ei saaks öelda, et see kõik oleks saanud kuidagi veel paremini minna. Minu jaoks jäi see ühekordseks ettevõtmiseks (teadsin seda juba algusest peale), tema tegi aga ettepaneku või täpsemalt küsis, kas ta võiks minuga ka edaspidi, kui minu linna satub, ühendust võtta. Ütlesin viisakalt ära. Mitte, et see kogemus halb oleks olnud, kindlasti mitte, aga mul oli seda vaja muudel põhjustel. Regulaarset seksisuhet (eriti kellegagi, kel naine ja lapsed kodus) ma kindlasti ei otsinud.
Nii veidralt kui see ka kõlab, see õhtu avas minu jaoks mingi täiesti uue maailma. Ei, ma ei pea silmas seda, et ma edaspidi käisin ja seksisin kõigiga, kes selleks ettepaneku tegid, aga ma ühtäkki nägin tõesti maailma veidi vähem mustvalgena, kui olin seda varem teinud.
Sain aru, et olen inimesena võimeline nautima seksi ka nendega, kellega otseselt hingelist kontakti ei ole, aga ma ei mõista siinkohal kuidagi hukka neid, kelle jaoks see välistatud on. Lihtsalt palun, et teie ei mõistaks omakorda hukka mind. Mulle hakkas meeldima mõte sellest, et tahaksin selles vallas rohkem kogemusi saada, vaadata, mis maailmal mulle pakkuda on. Sest seksil on minu elus tõesti päris suur roll. Ja kui ma kunagi oma printsiga loojangu poole kappan, tahaksin, et teaksin selleks hetkeks, mis on minu jaoks hea! ja mida ma täpsemalt tahan. Ning siis ei oleks mul mingit probleemi seda kõike kasvõi elu lõpuni ainult ühe inimesega nautida.
53 Comments
maalt ja hobusega
12/9/2020 20:27:15
Mina ei mõista kedagi hukka, aga arvan, et sellised tegelased ei tee taolisi asju mitte esmakordselt. Eks nad oskavad väga osavasti naisele hambasse puhuda, et usaldust võita ja süütut vaest kannatavat pereisa mängida jne, tegelikult olid sa tal eiteamitmekümnes komandeeringuseiklus.
Reply
Autor
13/9/2020 10:38:29
Jaa, olen sinuga täitsa nõus ja saan aru, kust see loogika tuleb. Tean, et võin teatud olukordades liialt naiivne olla ja ei ole välistatud, et see oli ka üks neist olukordadest. Samas tõesti ei tundunud nii, ta oli ikka võrdlemisi ebalev ja ebakindel kogu selles olukorras ja tõesti jättis mulje, et pole seda varem teinud. Aga jah, lõplikku tõde ma muidugi ei tea ja ilmselt on targem jääda skeptiliseks :)
Reply
nolikes
13/9/2020 22:44:47
Sorry, siiani lugesin ja elasin kaasa, aga et otsustasid suhtes inimesega ja veel pereisaga niisama seksimas käia - no go!
Reply
AUTOR
14/9/2020 10:22:03
Jah, sul on igati õigus hukka mõista.
Reply
Nolike
14/9/2020 12:43:31
Pole olemas ainult äärmused.
Reply
Kolmandas suhtes
14/9/2020 13:30:50
Hmm... aga minu meelest on elementaarne, et uude suhtesse asudes mõlemad pooled käivad kontrollis, kas vallalisepõlvest mingeid suguhaigusi pole kaasa korjatud. Minul on elus olnud siiani kolm suhet ja kondoomilt pillidele pole enne üle läinud kui mees arstil puhtaks kuulutatud :)
Reply
Autor
16/9/2020 12:29:45
To Kolmandas Suhtes:
Autor
16/9/2020 12:31:30
To Nolike:
Reply
Naine
15/9/2020 23:17:02
Ma ei hakka seda osa kommenteerima, et oli suhtes inimene ja pereisa. Ütlen nii palju, et muidugi see pole õige, aga see mees, kallid inimesed, oleks varem või hiljem petnud oma naist. Ta oli Tinderis ja otsis üheöösuhet, millest siin rääkida?
Reply
Autor
16/9/2020 12:25:19
Tänan positiivse suhtumise eest.
Reply
nolikes
16/9/2020 21:15:02
Asi mida unustate - meestel on armukesi nii lihtne võtta sel lihtsalt põhjusel, et naised on nii kergelt valmis suhtes inimesega seksima.
Reply
Hmmmmmm
17/9/2020 10:32:10
Veits kummaline retoorika. Ma usun, et on palju ka vallalisi mehi, kes nõus abielus naistega magama. Kas siis on jälle naine rohkem süüdi kui mees sinu arust?
Reply
Kristiiii
18/9/2020 03:01:19
Seksisin ja ends arvates ja deitisin ühe imelise noormehega viis kuud (kohtusime regulaarselt, messis/helistas, tõi lilli ja viis kinno ja õhtusöökidele) ja guess what!?..peale viite kuud jalutasin talle tänaval vastu ja käevangus oli tal tema kihlatu! Kes siin "süüdi" siis on?
Reply
Lulu
21/9/2020 11:22:04
Aaaa, et siis on sul solidaarsus, kui mehel on naine, aga siis kui massiliselt naisi on vaja maha teha, sest nemad on süüdi meeste petmisele kallutamises, siis pole mingisugusest solidaarsusest enam juttu?
Reply
Jah
21/9/2020 13:36:10
Just, tahaks ka teada, kuidas Nolike selle loogika ära põhjendab. Mitu protsenti lasub vastutus naisel ja mitu mehel? Kas mehel on üldse vastutust või on nad koopainimesed nagu Lulu näiteks toob?
Nolikes
17/9/2020 19:23:15
Siis on süüdi ka see vallaline mees ilmselgelt. Mitte et igas olukorras naine süüdi ja mees süütu.
Reply
Nolikes
17/9/2020 19:29:59
PS!
Reply
Autor
17/9/2020 20:17:47
Sain juba esimese kommentaariga aru, mis sa sellest asjas arvad ja et ei kiida heaks ning viitasin, et austan sinu arvamust. Tõesti ei ole vaja sama asja korduvalt ja korduvalt rõhutada. Me siin kõik (eeldatavasti) täiskasvanud mõistusega inimesed.
Reply
Nolikes
18/9/2020 19:37:57
Eks tuleks jah ainult takka kiita. Enesekriitika puudub.
Reply
Naine
18/9/2020 23:04:13
Nolikes. Aitab äkki sellest slutshame-ist siin. Tegi vea, elab edasi, enam ei tee.
Reply
Präänik
18/9/2020 23:29:50
Tead, mina olen vallaline mees, kes samuti üle keskmise huvitub seksist ja selliseid olukordi, nagu sa kirjeldasid poes puuvilja letti juures toimunut, tuleb ette päris sageli. Hea oli lugeda, et mehed ja naised mõtlevad väga sarnaselt.
Reply
To Naine
19/9/2020 09:52:23
See on küll su enda tõlgendus,et sõimu näed. Sõimamist pole kuskil olnud. Kui nii tundlik oled,ei tea millena siis veel tegelikku sõimu tõlgendaks.
Reply
Naine
19/9/2020 13:05:08
Nolike (To naine), sisuliselt sa ju slutshame-id teemaautorit. Isegi, kui sa ei kasuta sõna ''lits'', siis mitmed kommentaarid viitavad sellele. Et ikka väärtushinnanguid pole jne. Seega jah, kasutasin sõna ''sõim''. Tõlgenduse küsimus eksole. Ärme hakka siin semantika üle vaidlema, see veel puuduks et sõnade tähenduse vaidlusesse tooks :) Igaüks tõlgendab ''sõimu'' erinevalt.
Reply
.
19/9/2020 09:56:10
PS!
Reply
To Naine
19/9/2020 18:32:37
Irvitasin natuke su jutu üle. Ärme naised ole üksteisele vaenlased ja hoiame ikka kokku....ehk siis magame teise naise mehega. Makes sense. Hea loogika. Kokkuhoid su meelest on et ärme hukka mõista petmise teist osapoolt,st naist. Aga petetuga kokku ei hoia.
Reply
Naine
19/9/2020 21:57:03
Ma arvan, et ma päris lits ikka ei ole. Olen maganud oma ca 30-aastase elu jooksul 3 mehega ja kõigiga neist olin pikaajalises suhtes. Teiste naiste mehi ei vaata, üheöösuhteid pole olnud. Aga tänan huvi tundmast ('''seotud su enda minapildiga'' kommentaarile vastus). Mina su vaenlane muide pole. :)
Reply
Naine
19/9/2020 22:01:56
Ma üritan empatiseerida iga inimesega, kellega suhtlen. Ükskõik, kes ta on, milline tema taust jne. Empaatia on igasuguse eduka suhtluse alus. Seepärast sa ei näegi mind autorit kritiseerimas. Et mitte kasutada sõna ''sõimamas'', sest muidu lähed jälle närvi.
Reply
huvitav
19/9/2020 22:06:15
Nolike, mitme mehega sina muide maganud oled, kui küsida tohib?
Reply
Huvitav
19/9/2020 22:11:11
Ja mitme mehega magades inimene üldse litsiks kvalifitseerub? Kas rohkem kui 1 mees? Või alates 10? Alates 20?
Reply
Huvitav
19/9/2020 22:18:28
Mida see ütleb sinu enda minapildi kohta, kallis Nolike, et sa pead võõra inimese kommentaariumis talle KUUES eri kommentaaris selgeks tegema, et tal pole põhimõtteid, moraale, väärtushinnanguid?
Reply
Nolike
19/9/2020 22:45:46
Klassikaline lahmimine. Milles pole kübetki tõtt.
Reply
Naine
19/9/2020 22:55:38
Nolike, ma ei tunne blogijat. Olen laias laastus sinu mõtetega nõus, lihtsalt kurvastas see, kui mitu korda ühte ja sama asja autorile korrutasid. Mul tekib automaatselt soov kaitsta inimest, keda nii palju ''rünnatakse'', isegi kui su argumendid olid väga õiged. Muidugi see on vale, mida ta tegi ja maailm oleks parem paik kui naised ei teeks nii üksteisele.
Reply
Naine
19/9/2020 23:03:57
Meil on lihtsalt väga erinev ellusuhtumine empaatia kohapealt. Sa oled hästi oma väärtushinnangutes kinni, ma üritan näha maailma läbi võimalikult erinevate inimeste. Sellel on palju miinuseid, eriti kui end selle käigus ära kaotada.
Reply
Naine
20/9/2020 01:21:40
Muideks Nolike, minu kommentaarid sinu suunas olid algselt väga sõbralikud (st üheski ei kirjutanud midagi *sinu* kohta, ainult su kommentaaride). Samal ajal kui sinult tulid mitmed isiklikud solvangud ja halvad soovid, ja ma tsiteerin sind sõna-sõnalt:
Reply
N
20/9/2020 11:46:19
Ja ma arvan,et sinu puhul pole tegemist tohutu mõistmisega,vaid asjaoluga,et sa ei armasta ega väärtusta end piisavalt. Olen ka mina talunud olukordi,kus mind ei hinnata,austata ja mis tegelt tagantjärgi tunduvad mulle alandavad kogemused. Üritanud ka nagu teist osapoolt mõista,tema tunnetega samastuda. Aga.Teine osapool mulle samaga üldse ei vastanud,vaid mõtles vaid endale. Kes selliseid asju endaga harrastada laseb, ei hinda ega armasta end piisavalt lihtsalt. Pole küsimus mõistmises.
Reply
Nolikes
20/9/2020 11:59:16
Kui sa minusuguseid "vihaseid sapipritse" ei tolereeri isegi 5 minutit, siis miks oled kõvasti rohkem aega kulutanud "minusugusele" vastamisele ja lugemisele? :D
Reply
OMG
20/9/2020 12:48:40
Avasin kommentaariumi, lootsin paljude eri naiste kogemustest lugeda.
Reply
Jah
20/9/2020 13:33:16
Ma olen OMG mõttega nõus. Kaua võib ühte ja sama asja korrutada? Kõik said juba esimesel korral aru.
Reply
Eff
21/9/2020 16:06:26
Ka nõus. Suure huviga loeks siin erinevate inimeste samalaadseid kogemusi või lihtsalt mõttearendusi (ikka sisukaid) postituse teemal.
Autor
22/9/2020 09:14:35
Jah, olen nõus, et see ei ole meeldiv ja mugav, kui selline tüütu sõnavahetus siin lugemist raskendab. Kuna olen värske blogipidaja, siis ei oska päris kindlat seisukohta veel võtta, et kuidas sellises olukorras käituda. Seni, kuni keegi otseselt ei ropenda ega solva, ei tahaks ma tegelikult sõnavõtte tsenseerima hakata, igaühel siiski õigus oma arvamusele, olgu see nii tüütus vormis kui tahes.
Reply
Lugeja
22/9/2020 22:47:42
Minu meelest jällegi kirjutad sa, autor, oma blogi tüütult pikalt ja iga ja asjaolu tüütuseni läbi analüüsivalt. Selles osas vist ei erine eriti Nolike kommentaaridest?
Autor
22/9/2020 22:59:43
To Lugeja: tänan ausa arvamuse eest. Selline on paraku minu stiil ja eks blogipidamise üks eeliseid ongi see, et saab kirjutada täpselt nii, nagu soov on.
Reply
Khm
22/9/2020 23:30:35
''Minu meelest jällegi kirjutad sa, autor, oma blogi tüütult pikalt ja iga ja asjaolu tüütuseni läbi analüüsivalt.''
Eff
23/9/2020 11:59:24
Mulle just meeldib selline rohkem süvitsi minev eneseväljendus. Paneb ka ennast rohkem kaasa mõtlema ja analüüsima.
Nimeline
20/9/2020 14:43:43
Kommentaariumis läks tõesti käest ära jutt, ma isegi ei jõudnud enam viimast poolt sellest läbi lugeda. Hukka ei mõista! Kas ma kiidan? Võimalik, sest igaüks käitub omale parimal viisil ja kui nüüd lõpuni aus olla, siis vahel on elus vaja ka selliseid "põikeid". Tegelikult võiks blogija olla mu hea sõber, minule meeldib tema mõttemaailm.
Reply
Autor
22/9/2020 09:15:45
Mul on siiralt hea meel, et keegi mõtleb nii nagu mina. "Põiget" oli mul sel hetkel tõesti väga vaja.
Reply
Eff
20/9/2020 22:22:49
Nii äge blogi ja mõnusalt kirjutad!:)
Reply
Autor
22/9/2020 09:21:58
Huvitaval kombel olen ma päris palju kuulnud (küll rohkem meestelt), et nad on Tinderi teinud sõprade või lausa pere survel. Et on lihtsalt nii palju peale käidud, kuni lõpuks siis tehakse endale see konto :)
Reply
Annika
21/9/2020 10:59:07
Ma selle suhtes mehe teema jätan kommenteerimata, aga tahtsin lihtsalt öelda, et kaks aastat tagasi lõppes minu jaoks umbes 4a kestnud periood, kus sai läbi proovitud kõik tutvumissaidid ja äpid, mis olemas olid, sh Tinder. Tollel ajal oli küll vahel tunne, et kui kogemustest blogi peaks, siis keegi ei usuks, et sellised inimesed üldse olemas on :D Mina nii julge ei olnud kui sina, et kohe seiklused üles kirjutaks. Kartsin, et paljastan liigselt isiklikku nende inimeste kohta. See oleks kripeldama jäänud.
Reply
Autor
22/9/2020 09:25:34
Mis seal salata, lükkasin kirjutamist päris pikalt edasi just seetõttu, et mis siis, kui keegi end nendes kirjeldustes ära tunneb. Mind lohutab see, et mehed loevad üldiselt blogisid vist siiski vähe ja isegi kui keegi lugejatest arvab, et kirjelduses võiks olla räägitud temast, ei saa selles siiski kunagi kindel olla. Nimed, kohad jms ju puudub. Aga haiget teha ei tahaks kellelegi ja seetõttu tõesti loodan, et keegi asjaosalistest siia lugema ei satu.
Reply
Nimeline
23/9/2020 13:39:41
Mulle just üliväga meeldivad pikad jutud ja iga liigutuse analüüsimine mulle huvitavatel teemadel, mida need siin on. Palun veelgi rohkem teksti ja heietusi nii- ja naapidi 😄
Reply
Lugeja
24/9/2020 11:15:30
Avastasin selle blogi mõni päev tagasi ja mulle väga meeldib sinu kirjutamise stiil. Olen ise ka analüüsija tüüpi.
Reply
Autor
24/9/2020 23:18:13
Tänan heade sõnade eest!
Reply
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor:Otsimas midagi või kedagi. Võib-olla alles iseennast. Arhiiv:
May 2022
|